Sales Admin – 1 Year Contract (Extendable)
Role & Responsibilities:
- Provide relevant reports and analysis for Sales
- Coordinating with customer on sales document & operational related: invoice payment, opening/closing new store, product claim process.
- Coordinating with Marketing/ Distributor/ Asset team to ensure all materials produced are delivered as planned such as POSM allocation, Freezer delivery on time of new store opening.
- Perform monthly invoice & receipt, input invoice number and send hard copy to Finance Team.
- Coordinating other sales activities related.
Qualifications:
- Bachelor degree or higher in any related field
- At least 1 year of experience as an Admin. Experience in Sales function is highly preferred.
- Basic knowledge in Power BI, Python, R, SQL, Excel formula.
- Good organizational skill. Resilience and good attitude.
- Coordinate, detail oriented.
Unilever es una organización comprometida con la equidad, la inclusión y la diversidad para impulsar los resultados de nuestro negocio y crear un futuro mejor, cada día, para nuestros diversos empleados, consumidores globales, socios y comunidades. Creemos que una fuerza laboral diversa nos permite igualar nuestras ambiciones de crecimiento e impulsar la inclusión en todo el negocio. ¡En Unilever estamos interesados en que cada individuo traiga su 'Whole Self' al trabajo y esto te incluye a ti! Por lo tanto, si necesita algún requisito de soporte o acceso, le recomendamos que nos avise en el momento de su solicitud para que podamos apoyarle a través de su viaje de reclutamiento.
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