Job Description:
- Perfect e-B2B fundamental; search, 7OA, landing page
- Manage and optimize digital media asset and rollout plan to maximize traffic and sale conversion.
- Tailor communication and activation to fit each shopper segmentation and maximize retention and repeat rate.
- Analyze shopper insight along with in-app data to create segmentation and CRM program.
- Platform integration with both internal and external.
- Be able to identify winning KPI leading to growth of channel
Qualifications:
- Minimum 2-3 years’ experience in FMCG or eCommerce industry. Having experience in B2B marketing or eCom account management is plus
- Bachelor’s degree in finance, engineer, business or business administration.
- Work well with various type of stakeholders
- Knowledge of implementing channel program and turn shopper behavior into action.
- Excellent understanding in data, dashboard, excel and powerpoint.
- Understanding of shoppers behaviors and industry trends.
Unilever es una organización comprometida con la equidad, la inclusión y la diversidad para impulsar los resultados de nuestro negocio y crear un futuro mejor, cada día, para nuestros diversos empleados, consumidores globales, socios y comunidades. Creemos que una fuerza laboral diversa nos permite igualar nuestras ambiciones de crecimiento e impulsar la inclusión en todo el negocio. ¡En Unilever estamos interesados en que cada individuo traiga su 'Whole Self' al trabajo y esto te incluye a ti! Por lo tanto, si necesita algún requisito de soporte o acceso, le recomendamos que nos avise en el momento de su solicitud para que podamos apoyarle a través de su viaje de reclutamiento.
Conéctate con nosotros
Siempre buscamos conectarnos con aquellos que comparten un interés en un futuro sostenible.
Contáctanos
Ponte en contacto con Unilever PLC y los demás equipos de especialistas en nuestra sede, o busca contactos en todo el mundo.
Contáctanos